sobota, grudnia 31, 2016

Guess who's back, back again?

Autor: Anorexic.Candy o sobota, grudnia 31, 2016
Kochani,

Pozwolę sobie zacząć od złożenia Wam najserdeczniejszych życzeń: bezpiecznego (przede wszystkim!) i udanego Sylwestra, a w 2017 roku zdrowia, szczęścia i miłości. Niech los oszczędzi Wam smutku, niepowodzeń, a zamiast tego przyniesie siłę i wytrwałość w realizowaniu swoich celów i dążeniu do spełnienia marzeń.

Początki są takie trudne... A jeszcze trudniejsze jest zaczynanie wszystkiego od nowa. Powiem więc tylko tyle: wracam. W nieco innej formie, bo nie chcę już ograniczać się do jednego tematu, ale mam cichą nadzieję, że mimo wszystko komuś się tu spodoba. Nie będę ukrywać - zmieniłam się i chcę, by to miejsce pasowało do obecnej mnie.  Możecie być jednak spokojni - stare posty są co prawda niedostępne, ale te bardziej wartościowe wrócą po wprowadzeniu poprawek ;-) Nie gwarantuję regularności, nie gwarantuję odpowiedzi na wszystkie pytania, po prostu... jestem :-)


Pozdrawiam serdecznie,
Anorexic.candy

3 komentarze:

kumharas on 1 stycznia 2017 06:51 pisze...

Bardzo mnie to ucieszyło :)

Anorexic.Candy on 2 stycznia 2017 16:53 pisze...

Miło mi :-)

Kataleja on 28 stycznia 2017 14:48 pisze...

Super informacja😀 Witam ponownie. Bardzo lubiłam do Ciebie zaglądać. Dziś zerknęłam na swojego bloga, który nieco kurzem pokryty i co widzę.... Twój post z przed 4 dni. Trzymam kciuki i czekam na kolejne posty. Dziś wieczorkiem poczytam co u Ciebie.
Pozdrawiam serdecznie,
Kataleja

Prześlij komentarz

 

Motivate me... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos